عناوین و اقدامات مهم انجام یافته توسط دفتر نظارت از نیمه دوم بهمن ماه سال 81 تا حال حاضر

    • تهیه نرم افزار جدید جهت استفاده در ارزیابی آموزشی اساتید با قابلیت های ویژه
    • تهیه و نصب تابلوی مشخصات کارکنان در اتاقها
    • ارزیابی و ملزم نمودن اساتید و مدیران به نصب برنامه کاری و هفتگی خود بر درب اتاقها
    • ارزیابی کلی از عملکرد واحدهای مختلف دانشگاه از سه ماه آخر سال 81 تا حال
    • ارزیابی سالانه کارکنان بر اساس فرمهای سازمان مدیریت و برنامه ریزی
    • بررسی وضعیت کلی جلسات آموزشی و پژوهشی دانشکده ها
    • بررسی سرویسهای بهداشتی، سلف سرویس و خوابگاههای دانشجویان
    • بررسی عملکرد تحصیلی دانشجویان
    • بررسی و تهیه گزارش از عملکرد دفتر فنی و نظارت بر طرحهای عمرانی دانشگاه
    • درخواست تهیه و بررسی فلوچارت شرح وظایف توسط تمام واحدها
    • بررسی وضعیت سرویسهای ایاب ذهاب دانشگاه
    • بررسی عملکرد کتابخانه مرکزی از دیدگاه اساتید و دانشجویان
    • بررسی و تهیه گزارش از عملکرد واحد تدارکات دانشگاه
    • برگزاری کارگاه آموزسی TQM برای مدیران و کارکنان دانشگاه
    • گسترش فعالیت شورای نظارت و ارزیابی دانشگاه
    • اجرای نظام پذیرش و بررسی پیشنهاد از، در جهت اصلاح روشها و افزایش بهره روی در دانشگاه
    • نظر سنجی از دانشجویان جدید در حین ثبت نام در مورد روند ثبت نام از دانشجویان جدیدالورود
    • نظر سنجی از دانشجویان جدید در مورد وضعیت و انجام امورات و مشکلات مجتمع خوابگاهی دانشگاه
    • در خواست عملکرد پژوهشی و آموزشی دانشکده ها، جهت تجزیه و تحلیل در قالب فرمهای تهیه شده
    • در خواست واحد های موظفی و حق التدریس اعضای هیات علمی دانشگاه از اداره آموزش
    • در خواست وضعیت توزیع نمرات دانشجویان دانشگاه از اداره آموزش
    • ارزیابی تکنسینهای آزمایشگاهها و کارگاه ها و ...
    • برگزاری جلسه توجیهی برای کارشناسان در مورد فرم جدید ارزیابی کارکنان و نحوه تکمیل آن
    • برگزاری جلسه هماهنگی برای نمایندگان دانشکده ها در رابطه با ارزیابی آموزشی اساتید(در هر ترم)
    • ارزیابی از وضعیت و مشکلات موجود در آزمایشگاهها و کارگاههای دانشگاه
    • ارزیابی از محل نگهداری انتشارات دانشگاه و برآورد تعداد کتابهای موجود و ارزش ریالی آنها
    • ارزیابی در مورد عملکرد اداره رفاه دانشجویان
    • ارزیابی از اداره خدمات ماشینی
    • ارزیابی وضعیت کلاسهای درسی از نظر بهداشت، امکانات و ...
    • ارزیابی مرتب وضعیت ساختمانهای مورد استفاده دانشگاه
    • ارزیابی وضعیت سلف سرویس و کیفیت غذاهای عرضه شده(از دیدگاه اساتید،کارکنان و دانشجویان)
    • ارزیابی وضعیت انبار مستقر در دفتر مرکزی
    • ارزیابی عملکرد مرکز مشاوره با استناد به نظر خواهی از دانشجویان
    • ارزیابی نحوه عملکرد نیروهای خدماتی دانشگاه
    • ارزیابی عملکرد انتشارات دانشگاه (بیشتر بصورت واسطه بین چاپخانه و دانشگاه می باشد)
    • ارزیابی عملکرد اداره تربیت بدنی و امکانات ورزشی دانشگاه
    • بررسی نحوه برگزاری امتحانات پایان ترم
    • ارزیابی عملکرد دبیرخانه دانشگاه
    • ارزیابی اداره کارگزینی و رفاه اعضای هیات علمی و کارکنان دانشگاه
    • ارزیابی عملکرد دفتر امور دانشجویان شاهد و ایثارگر
    • تهیه فرمهای مخصوص ارزیابی عملکرد واحدهای مختلف دانشگاه
    • انجام دو نوبت ارزیابی آموزشی اساتید در هر سال تحصیلی از نحوه تدریس دروس علمی و نظری
    • درخواست تشکیل و تکمیل بانک اطلاعاتی منظم برای اعضای هیات علمی در حوزه معاونت پژوهشی
    • ارزیابی مرکز بهداشت از نظر دانشجویان
    • شرکت در جلسات مرتبط با وظایف دفتر
    • ارزیابی از نحوه انجام پایان نامه توسط دانشجویان تحصیلات تکمیلی و اساتید راهنما
    • نظر خواهی از دانش آموختگان در مورد مسائل مختلف دانشگاه صنعتی سهند
    • هماهنگی و برگزاری جلسات مدیران دانشگاه
    • هماهنگی و پیگیری انجام طرح ارزیابی درونی توسط گرههای داوطلب
    • ارزیابی عملکرد روسای دانشکده ها از دیدگاه اعضای هیت علمی دانشکده ها
    • ارزیابی عملکرد مدیران از کارکنان واحد های مربوطه
    • انجام امورات محوله از طرف ریاست دانشگاه
    • تهیه و نصب صندوق دریافت نظرات ارباب رجوع
    • ارزیابی عملکرد کارکنان در محل کار


: شماره دانشجویی
: شماره شناسنامه
Copyright © 2009-2010 Sahand University of Technology. Desgin and Script: B.Fuladpanje